Heti menü - 2016.09.05.

2016/09/13. - írta: Sofi, Anglia, élet

Az első hét, amikor igyekszünk az egészséges életmódnak megfelelő ételeket enni. Hétfőn nagy bevásárlást is tartottam ennek örömére, és elindult a próba. Így utólag azt mondhatom, hogy egészen jól sikerült. Kivételesen utólag írtam le a hetünket, a tervezet nem így nézett ki. Ha egy kajából marad az egyik nap, a másik napra tervezett csúszik, vagy elmarad, ezt előre nem látom még mindig tisztán. Előfordul, hogy így három napig esszük ugyanazt - nem változatos, de kaját nem dobunk ki. Néha pedig az élet hoz elénk meglepetéseket, mint péntek este, amikor Peti két szelet tortával állított haza a munkahelyéről - nem tudtunk ellenállni :)

Hétfő

Reggeli: itt még kenyér és felvágott

Tízórai: tejeskávé

Ebéd: maradék vasárnapról, indiai currys csirke rizzsel (nem diétás, nem én főztem)

Uzsonna: semmi 

Vacsora: sütőben sütött hal párolt zöldséggel
A tengeri halfilét alufóliába csomagoltam, pépesített fokhagymával és pirospaprikával kentem meg, majd megsütöttem. Sok vizet eresztett, így kicsomagolva még sütöttem egy kicsit. Összesült és íze sem volt - nem volt különösebben jó, de az első normális vacsoránk.)

Kedd

Reggeli: Felvágott, sajt, zöldség és abonett (a kenyér és társai teljes elhagyása még folyamatban van)

Tízórai: tejeskávé, egy barack

Ebéd: Mustáros csirkecomb párolt zöldséggel
A mustáros csirkecomb nagyon finom volt, de legközelebb a szalonnát ki kell hagynom belőle, ha diétásra akarom készíteni. Recept ITT.

Uzsonna: tejeskávé

Vacsora: Ugyanaz, mint ebédre. Peti szerint is túl zsíros volt a csirkecomb...

Szerda

Reggeli: Gyümölcs

Tízórai: Abonett, felvágott, zöldség (nagyon éhes voltam)

Ebéd: Mustáros csirkecomb párolt zöldséggel

Uzsonna: tejeskávé

Vacsora: banánpalacsinta

Csütörtök

Reggeli: gyümölcs

Tízórai: tejeskávé

Ebéd: bulgur a mustáros csirkecomb szaftjával és paradicsommal

Uzsonna: tejeskávé

Vacsora: hal és párolt zöldség
bűnöztünk utána túrós pudinggal

Péntek

Reggeli: gyümölcs (banán és két szilva)

Tízórai: tejeskávé

Ebéd: cukkinipörkölt kukoricával, bulgurral
Recept ITT.

Uzsonna: tejeskávé

Vacsora: Mozzarella, bulgur, paradicsom bazsalikommal
bűnöztünk egy szelet nem diétás csoki tortával

Szombat

Reggeli: nem diétás műzli

Tízórai: tejeskávé

Ebéd: resztelt máj párolt zöldséggel

Uzsonna: egy szelet nem diétás torta, diétás vajdasági sós

Vacsora: kihagytam

Vasárnap

Reggeli: felvágott, zöldség

Tízórai: tejeskávé

Ebéd: zöldségleves, csirkemell és rizs, csoki- és túrótorta

Uzsonna: pogácsa

Vacsora: kihagytuk

Címkék: heti menü
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egeszsegrefel.blog.hu/api/trackback/id/tr7811690961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása